@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






Thanks Honey,You Make My Day}
8/4/13 | 7:51 PM | 0Comment


Dear MNI and friends,terima kasih sangat-sangat sebab bagi support dekat aku.Kalau korang semua takde mungkin aku lost dan give up.Aku tahu lepas ni aku akan jarang contact korang or happy-happy semua sebab lepasni tanggungjawab aku mungkin lagi besarkan.Korang jangan kecil hati atau terasa kalau aku makin jauhkan diri.Aku takde niat nak pinggirkan diri just aku take time nak terima semua ni

Lepas raya ni,trial SPM pulak,aku memang tak ready apa pun.Ibu pun sekarang sorang-sorang.Jadi aku kena banyak habiskan masa aku dekat rumah,study,jaga family.Sorry aku tak dapat nak lepak dengan korang lagi dah.Tapi jangan risau,insyallah lepas SPM aku akan spend time dengan korang.Buat masa ni biarlah aku sampaikan hajat arwah ayah aku dulu.Jangan risau,everything will be alright.