@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






Why?}
7/27/13 | 2:40 AM | 0Comment


Semalam aku online,member update"Yeay aku tak dapat PLKN".Amboi bukan main suka tak dapat pergi yea.Em,lantaklah kan aku nak pergi.So cari punya cari link nak check online,terjumpa.Ingatkan boleh check terus tapi website tak boleh bukak pulak.Heih,macam-macam!Tapelah esoknye try lagi,mula-mula tak dapat,pastu dah boleh bukak.Happylah kejapkan dapat tengok website boleh bukak.Tapi yang tak bestnye,aku tak dapat pergi PLKN.Arrggghhh,tensionnye dari Form 1 lagi aku berangan-angan nak pergi PLKN.Alih-Alih tak dapat.Memang sedih woi.Orang yang tak nak dapat,yang nak tak dapat.

Tapi bolehlah jugak cari duit poket masa cuti nanti,haha.Congrats dekat siapa yang dapat pergi.Untunglah korang!