@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






Hello Holidays}
11/10/12 | 1:59 AM | 0Comment



Hey earthlings,good days right?Hehehe,10/11/12 all students except SPM candidate is enjoying their holidays include me.Muehehe,hari last sekolah banyak aku habiskan masa dengan menunggu beg aku yang kena rampas depan bilik disiplin with Hajar KPOP.Penat aku dengan dia menunggu beg kami yang dirampas tu!Dari pukul 0930 sampai 1130,kejang kaki kami tau!Fikir sekolah last harini je.Muehehe.Holiday tahun ni tak dapat nak enjoy tahap gaban sangat sebab tahun depan i'm the SPM candidate.Dah terasa bhai debarannya

Tak sampai setahun lagi batch '96' akan ambil SPM 2013.Perghh,exam bulanan punya pun terkentut-kentut aku buat.Result lagi entah macam apa tah.Dah lah exam last year haritu AddMath aku kecundang lagi!I GOT G.Buruk result akhir tahun aku kerana engkau AddMath!Err,nasib Fizik dengan Bio aku meningkat sikit.Kimia je masih D lagi!Ohh,sayangku Kimia dan AddMath,aku sentiasa berharap agar suatu hari nanti aku dapat memahamimu!

Yeahh,teringat pulak 19-21 nanti aku ada kem!Wohoo,surely aku akan attend kem tu!Tapi aku tak tahu lah tu kem pasal apa.Yang aku tahu ada kem.Muehehe.I'm luvin it.Dear,Sjarian kids,aku harap cuti ni korang ada buat gath,i'm miss you all damn much tahu!Tahap babeng merindui kalian semua.Anak Ipin,anak Khairuddin,anak Zainal Abiddin and anak Don aku nak jumpa kalian.Jangan risau kalau aku free aku akan serang rumah korang!

I pray to all SPM candidate escpecially to Kak Fafa,Kak Nu'ul,Kak Eiym,Kak Fiza,Kak Mai,Kak Mia,Kak Timie and all i know GOOD LUCK IN YOUR SPM!DO THE BEST AMONG THE BEST OKEY!