@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






EXAMS COMING}
10/2/12 | 7:02 AM | 0Comment


Assalamualaikum readers.Harap kaurang sentiasa sihat.Okay,nampakkan tajuk dekat atas.Haha,exam minggu depan.Dan itulah penentu aku untuk tahun depan.Seriously,aku tak bersedia lagi nak jadi budak Form 5.Semua benda berlalu macam kilat.Sedar-sedar dah bulan 10.Hey Zaty(and for all Form 4 student)WAKE UP! .Next year dah SPM.Haha,padanmuka awak Zaty,orang dah bangun dari subuh,awak tengah hari baru nak terpiat-piat.Jawabnya cuti bulan 11 dengan 12 ni aku kena tuisyenlah.Takpelah walaupun kacau cuti aku tapi aku perlu kuatkan basic aku sebelum masuk Form 5.

Awak-awak semua tolong doakan saya agar dapat jawab soalan exam tau.Sayang awak.