@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






SAMBUTAN RAYA 2012}
9/16/12 | 1:04 AM | 0Comment



Lalala,sambutan aku dekat YTR pulak tahun ni.Haha,aku pakai baju raya warna coklat+selendang warna pink cheetah print.Credit to KAK MAI.Thanks bagi pinjam selendang sebab cikgu kata pakai selendang dada kena tutupkan,kalau tak buat apa pakai selendang.Nak tunjuk dada ke?Kau terasa ke?Nasiblah.Mula-mula nak lilit stail Hana Tajima,but jadi Hana Tajimot pulak.Then,pakai stail turban barulah nampak okay sikit.

Dah siap-siap semua,dah keluar asrama dah ni,tetibe perut buat hal pulak.Aduiyai,memang patah balik masuk asrama lah kan.Haha,nampak tak kekalutan di situ.Lepas selesai urusan melabur,geraklah pergi sekolah balik dengan Manal.Aku tetiba teringat something.Ohh,aku kena beratur depan bilik seni sebab nak ambil hadiah Kuiz Sejarah.Tak sangka pulak dapat no 1.Haha,dah beratur,ambil hadiah and masa tengah jalan tetiba kasut tertanggal.Eiyy,aku rasa nak cepuk diri sendiri je time tu.Aku sarung kasut tu then blah buat muka don't know!

Lepas ambil hadiah,terus gerak pergi tandas sebab Manal nak betulkan shawl dia.Alih-alih aku tengok kat luar semua sibuk kemas meja bagai.Aku follow lah dorang kemas meja.Buat muka blur dekat situ.Agak-agak dah tercongok dekat situ lama,aku pun blah...hihihi.Pergi follow Manal round tour.

Lepas round tour aku lepak dekat dewan borak-borak.Tak de kerjalah katakan sampailah balik.Kemas-kemas barang and ready to go home!