@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW!}
8/31/12 | 8:20 PM | 0Comment

Okay,seminggu lepas raya ni mood aku terus hilang disebabkan kena pergi sekolah.Aku masih di dalam mood raya ni!Err,dahlahtu,ada sekumpulan MINAH TAK BERTAMADUN ni sedapnya mengutuk aku lepas raya.Amboii,kau ingat kau dah cukup baguslah nak cakap orang camtu-camni,cermin diri tu sikit eh!Kau ingat aku ni cam bodoh je eh,tak tahu korang kutuk-kutuk aku ni.Hey FYI,koranglah pengutuk yang paling tak pandai nak cover lepas mengutuk orang.Nampak sangatlahkan korang kutuk aku!Seriously,aku harap kalau kau tak suka aku sekali pun just cakap depan-depan.Takyah nak kutuk-kutuk orang and sebarkan.

Nah,kalau aku memang benci kau nanti,aku akan tunjuk middlefinger aku dekat kau!.Baru kau tahu sebenarnya dalam hidup ni tak semua orang akan suka kau kalau kau buat perangai BAJET kau macam tu.Kau ingat aku ni nak pergi sembah kau bagai,nak minta maaf semua.Sorrylah,sampai mati pun aku buat tak tahu.AND aku tahulah kulit aku ni tak cantik,SO takpayah nak LAP SANGATLAH TANGAN KAU TU LEPAS SENTUH KULIT AKU!NAMPAK SANGATLAH WEI!.Aku ni menjijikkan sangat ke sampai kau buat macam tu!Selama hidup aku dekat SJ tak pernah ada orang buat aku sampai macam ni sekali.Kau ialah betina terbangsat pernah aku jumpa,bukan kau seorang je dengan koloni-koloni kau sekali aku menyampah.Bajet alim je!

FYI,aku tak mention sesapa pun dalam post ni,so kalau kau terasa jangan nak marah aku pulak nanti.NASIBLAH..