@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






COUGH GO AWAY!!}
8/15/12 | 1:57 AM | 0Comment


Hello people!Okay,korang nampak kan tajuk kat atas?Err,dah 3 minggu aku jadi macam nenek tua.Rasa macam nak keluarkan je anak tekak ni pastu berus sampai bersih.Semalam baru je lepas pergi klinik check.Dahlah dua kali ambil darah,sebab darah aku beku.Pening aku tengok darah aku.Doktor pulak kata aku kena jangkitan virus.Ohh pfft.

Dalam hati aku,aku fikir acanolah nak raya nie?Asyik terbatuk-batuk macam nenek.Aduhai,dahlah aku tinggalkan asrama cam tu jerk.Tak sempat nak wish raya dekat budak YTR.It's okay lepas raya nanti baru aku wish..hahaha.Sebut pasal raya,nasib tinggal kasut je tak beli lagi.Aku tak boleh bayangkan keadaan aku yang tengah terbatuk-batuk macam nenek tua ni sibuk cari baju raya.Raya tinggal lagi berapa hari je kot.Huhu,tak sabo pulak rasanya.Muehehe.Tapi tahun ni aku tak boleh lah nak melantak sesuka hati.Tekak tu tak elok lagi!!!Ohh cough,please go away!

Btw sorry to kawan-kawan aku dekat YTR sebab tak sempat nak minta maaf!Nanti lepas raya aku jumpa korang keyh!