@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






Attention Mr Senget!}
8/22/12 | 10:46 AM | 0Comment


Dear Mr.Somebody That I Used To Know,tahukah kau betapa rindu tahap babeng aku dekat kau!Dah dekat 9 bulan aku menjanda sebab kau.Haha,k aku tahu aku bukannya baik sangat pun nak jaga kau kan?Kau pun dapat ramai awek masa pergi PLKN haritukan?Hehe,aku kol kau masa bulan 6 haritu pun kau macam anggap yang aku ni tak pernah ada apa-apa relay dengan kau

Kau memang sengetkan!Takpe,memandangkan hari ni Hari Raya aku akan lupakan kau.Hhahah.Sebab adalahkan.Kau pun masih dengan perangai gila kau tu,walaupun sometimes aku terrrrrr-suka perangai gila kau tu.Muehehe,Selamat Hari Raya Senget!Hope kau lupakan aku dan aku lupakan kau.This will be a very good ending pakcik:)