@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






I'm Home}
7/29/12 | 1:20 AM | 0Comment



Dear Bloggers,readers and strangers.Dahl lama gila aku tak update blog.Dah bau kepam dah blog aku nie.Erm,nak cakap pasal aktiviti yang interesting and pinned.Dah lama gila aku tak update,so aku akan beritahu new things yang aku buat dekat sana.First of all,aku nak cakap SELAMAT BERPUASA!SJARIAN kids,lepas raya kita jumpa keyh!Sorry,tahun ni aku puasa dekat asrama JER:P.Haha,then 26/7 haritu aku bedah katak.Haha,mula-mula aku geli,then dah lama rasa best dapat korek isi katak!Haha,kejamnya aku.To Encik Katak maafkan saya!

Next,aku gerenti kalau budak SJARIAN tahulah aku baca novel jiwang escpecially SHAHIRAH & UDA tau mesti diorang gelak sampai mati.Haha,dulu aku tengok orang baca novel jiwang aku pergi gelakkan sebab anggap aku anggap orang baca novel jiwang ni sentiasa berangan,nah sekarang aku sendiri yang kena balik -.-!Papejelah,ada mak kesah!

Mira Ariffin,kau ada tak bersajak masa Hari Kibarlah Jalur Gemilang haritu?K,kau punya semangat dah mengalir dekat aku.Selama aku hidup dekat SJ dulu tak pernah aku nak bersajak bagai,tapi entah apa benda menyampuk aku supaya diri atas stage and bersajak.Aku rasa YTR berikan miracle dekat aku.Mira,masa aku sajak aku pikir kau je.Sebab kau je kawan aku yang pandai bab sajak2 ni.Aku hancus!

Yeah,sekarang walau pun aku dah kehilangan Mira,Shahira & Uda,Ct and Friends tapi aku dah ada Munah(Puteri),Kiah(Alia),Peah(Piqa Jam),Senah(Shahira) dan Mak Jah(Lia).Thanks makcik2 yang jadi kawan baru aku,walaupun aku agak bebal!muehehehehe.Next post,insyallah lepas raya