@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






I'M BACK}
5/30/12 | 12:24 AM | 0Comment

Hey people.Hari ni hampir sebulan aku tinggalkan SJ.Seriously,imy damn much SJ.Rindu keharukkan budak-budak SJ,rindu cakap benda-benda melalut,rindu nak gelak macam orang gila.Firstly,special for Myra Ariffin,’SORRY SEBAB TINGGALKAN KAU.AKU TAHU KAU PINDAH SJ BALIK SEBAB RINDU KITORANG SEMUA KAN?’.Betul cakap kau Myra,susah nak sesuaikan diri dengan benda baru,orang baru,tempat baru.Sometimes aku terfikir nak patah balik masa dan aku akan habiskan masa dengan kekawan SJ aku.

Hidup jadi budak asrama bukannya senang.Kena tuduh,kena drop,kena perli,kena marah sekarang bagi aku benda tu dah tak jadi masalah dah.Dulu,kalau ada problem aku selalu lari.Sekarang aku dah tak boleh lari dah,nak tak nak kena hadap jugak lah.Walaupun sebenarnya aku rasa macam separuh mati,tapi disebabkan ada certain budak suruh aku sabar,alhamdullilah,aku dah jadi seorang yang tabah sikit.

Masa minggu ke-3 dekat asrama,ada budak tuduh aku curi fon dia.Seriously,aku rasa macam nak pindah sekolah terus je.Tapi,ada orang yang jadi penasihat setia aku,so aku sabar jelah.Budak tu pun satu,dah tahu fon tak boleh bawak,pergi bawak jugak.Dah hilang pergi jumpa bomoh mana tah,pastu kata aku curi.Then,aku dah sumpah depan al-Quran,tak reti lak nak mintak maaf.Apa punya bangsa kau ni dik?

Dekat sekolah pulak lain cerita,masa aku masuk ada lagi seminggu je nak exam.Ditambah lagi,aku kena duduk dengan budak lelaki.Cakap pasal budak lelaki,aku rindu keriuhan budak laki kelas aku masa dekat SJ dulu.Woi,korang memang budak laki tergila+terbest lah SJ.Budak YTR no comment.Nanti takut ada orang update status.Haha.SJ,aku dengar korang nak buat reunion 3Bestari,comfirm aku pergi.Ayat yang aku nak cakap dan dah berapa lama entah aku dah simpan ialah”SJARIAN YOU’RE THE BEST”.Doakan aku agar jadi orang yang sentiasa tabah dan kuat:)