@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






Goodbye sj,Hello pd}
4/26/12 | 1:26 AM | 0Comment


Hey fellas,dah lama aku tak update blog ni kan?Habuk pun dah penuh.Okay,sebenarnya aku dah dapat sekolah baru.Yeay,suka gila aku!.Nama sekolah baru saya SMK Yam Tuan Radin/SMK Lukut.Selamat tinggal SMK Seremban Jaya.Tapi yang aku tak sukanya,ada makcik-makcik dekat sekolah lama aku ni suruh aku jangan pindah.

Sorrylah,bukan aku suka-suka nak pindah sekolah tapi aku ada tujuan sebenar aku nak pergi asrama.Dekat rumah aku tak akan pernah nak study,apalagi buat HW.Kalau aku buat berapa banyak punlah timetable,tak sampai 2 minggu aku pun tak tahu mana timetable aku hilang.

Khas untuk Makcik dan Pakcik yang suruh aku stay dekat sekolah SJ,saya Nur Izzati binti Sabri ingin memohon maaf sekiranya masa korang tengah membebel suruh stay,aku termarah ke,tertepuk ke dan apa-apa je yang dah aku ter-.Terutamanya Amirah Ariffin.Okay,aku tahu kau pindah sekolah SJ balik sebab rindu kitorang semua kan?Takpayah nak tipulah.Dulu kau tinggalkan aku,sekarang aku pulak tinggalkan kau.

Aku ter-moody dengan kau haritu pun,sebab kaulah,pergi mendoa-doakan aku tak dapat sekolah baru+mencubit lengan aku sampai lebam taw.Perkara kedua:Sebelum aku pergi,(cewah macam nak pergi oversea,padahal dekat je)aku nak minta maaf dekat mereka-mereka yang berikut:

Ayah+Ibu+Adik
Amirah Ariffin
Siti Nur Zulaikha
Nur Azliena
Haziqah Izyan
Shahira Redzuan
Syahirah anak atuk.K
Uda Nigga
Syahira Diana
Thaqifah Kamaruzzaman
Irwani Fatin Izzati
Tasha
Aulia Ika
Dan semua yang aku kenal,budak lelaki aku malas tulis nama ye.
Okay,tu je.Nanti aku cerita pulak pengalaman dekat sana keyh.Doakan aku yea dekat sana.