@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






WANT NEW CLOTHES!}
3/2/12 | 9:17 AM | 0Comment


Hey,fellas.Dah seminggu aku simpan duit.Baru dapat 6hinggit.Sedihnya.Tapi,aku perlukan baju baru sebab bukannya nak show off ke apa.Sebab semua baju aku dah turun colournya/pudar.Tanya dekat ibu aku dia kata baju aku masih banyak lagi boleh pakai and suruh jimatkan duit.

Lagi 6minggu lagi untuk menyimpan duit.Sebenarnya aku kebulur gila dekat sekolah.Nak simpan duit punya pasal.Sekarang pun aku tak nak pergi kantin.Takut kempunan+kebuluran.Pertandingan kawad lagi 4 minggu.Sumpah takut!Dahlah kadang-kadang lupe step sebab aku jadi penanda,pening aku!

Pasal exam 1 janganlah sebok nak tanya.Markah semua cam @#$%.Haha.Okay,back to my future new T-Shirt aku harap aku dapat beli.2 pun cukuplah.Penat berlapar.