@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






TODAY IS BORING DAY}
3/3/12 | 1:55 AM | 0Comment

Hey blogwalkers yang rajin.Today is Saturday right?Kalau sebut Saturday orang yang paling suka adalah pelajar sekolah.Yeah,aku memang gembira sebab tak ada sekolah harini tapi hari ni dah bertukar jadi Boringday disebabkan hari ni aku tengok family aku dengan aku semua macam penat+mengantuk jeh

Apa yang dipenatkan pun tak tahulah den,tapi sesuatu berlaku har ni.Akhirnya setelah aku penat mengoddam akhirnya dapat jugak bukak adobe photoshop.Aku tekan tah ape tah terus terbukak.Haha,gembiralah sikit.

Btw aku dah buat freebies.Korang tengok-tengok lah yea!Nak ambik pun boleh!