@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






OHH,YOU THINK YOU GOOD ENOUGH}
1/7/12 | 11:47 AM | 0Comment

Hey this post is for perempuan2 yang tak ada adab dan bajet diri tu dah cukup taiko sangat lah kan.Hell-o,sedar diri tu sikit.Siapa yang start semua nonsense thing ni kalau bukan korang.Halau orang masa tengah makan.Konon tempat koranglah.Korang ingat korang tu dah cukup perfect untuk caci maki orang.Dah jadi taiko ke?.Em,baguslah group korang berpecah belah tahun nie.Sorang dah berambus,kalau semua berambus kan senang.Aman aku nak belajar.Ada hati nak pandang kerek dekat aku.Baliklah korang.Muka masing2 cam sampah.

Dahtu aku post pasal korang kat blog ni dulu tahu pulak marah.Ingatkan takde perasaan.Yelah,orang tengah makan pergi halau.Ingat aku ni anjing ke apa.Kau nak suruh aku minta maaf?Sorry sikit.Siapa yang start dulu.Mak aku pun kata korang PEREMPUAN SAMSENG JALANAN.Kesian.Kau ingat walaupun benda ni dah lama aku boleh lupa.No way.Aku akan sentiasa cari cara untuk menyedarkan kau yang kau tu pun sama je taraf dengan manusia lain.Aku pun tak tahulah dah berapa kali aku caci maki kau dalam hidup aku.Aku sebenarnye nak sangat cakap"Hey,aku benci kau,sila berambus".

KAU RASA POST NI UNTUK KAU.YEAH,MEMANG.KAU BAGI TAIK,AKU PUN BAGI BALIKLAH.