@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






THE MOST SCARIEST THING HAPPEN THIS YEAR!}
1/7/12 | 7:49 AM | 0Comment

Hey readers yang rajin.Harini ada berlaku sesuatu yang sangat super-duper menakutkan aku.Harini aku,Shiro,Maklang dan adik aku keluar pergi Tesco.Saje-saje nak pergi.Shiro nak jumpa boyfiee eh.Aku nak pergi beli jam.Nasib ada yang berkenan.Saya sayang awak jam baru.Ok,dah terpesong dari topik nieh!Back to topic,lepas Shiro jumpe boyfiee dia kitorang pun balik.Tengah-tengah jalan tiba-tiba ada nampak sami India lalu depan kitorang.Aku dengan Shiro berjalan pantaslah.Maklang dengan adik aku watlek je.

Then.......Shiro nampak sami tu follow,Adik aku terus lari.Maklang dah cuak tapi dia tak lari.The MOST SCARIEST part is KITORANG SEMUA DIKEJAR OLEH 3/4 EKOR ANJING!Sumpah takut.Aku terus lari lintang pukang pergi seberang jalan.Nasib takde kereta langgar.Shiro terduduk kat situ menjerit-jerit.Adik aku masih berlari.Maklang berdiri tegak sebab takut.Nasib anjing tu tak kejar lepastu sebab kitorang dah tak lari.Fuhhh,kecut perut masing-masing!Sumpah lepas ni tak nak lalu sit lagi.Dan aku takkan pergi ke tempat yang ada upacara ritual agama lain.Nanti takut aku jadi mangsa.