@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






MISS YOU OLD CLASS 2011 ♥}
1/6/12 | 8:29 PM | 0Comment

Baru je 3 hari sekolah,aku dah rindu kawan-kawan aku.100% miss them.Aku rindu kelas yang dulu.Kelas yang haru-biru .Kelas 3 Bestari.Aku rindu gila nak gelak macam orang gila dengan uda & syahirah .Tapi sekarang sorang kelas tu,sorang kelas ni.Semua dah berpecah belah.Nasib ada Syikin dalam kelas aku,tak adelah aku duduk sorang-sorang.Aku rindu nak cerita-cerita dengan Amirah Ariffin .Tapi tak lama lagi dia nak pindah.Oh,kalaulah aku ada mesin masa kan best.Nak pergi balik dekat masa tu.Masa yang paling aku suka dalam hidup aku.Aku harap lepas ni ada rombakan kelas dan aku nak sekelas dengan uda & syahirah.Tapi aku terpaksalah cakap BYE2 dekat Amirah Ariffin sebab dia nak pindah.