@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






I MISS YOU:"(}
12/29/11 | 9:06 AM | 0Comment

Hey,readers.Just update.Perkara yang aku boleh fikir sekarang ialah DIA.Kenapa aku tiba-tiba rindu dia.Entah,nobody know.Firstly,aku nak text,tapi entahlah.Then,aku nak call tapi seluruh tangan aku jadi sejuk+menggeletar bila nak tekan call.Memang aku tak jadi call sampai sekarang pun.Dah dekat seminggu aku cuba nak call dia

Tapi,aku takut sebenarnya.Yelah,dia manusia.Kalau aku ni boleh baca fikiran orang kan senang.Aku nak tahu sama ada dia marah ke tak.Tapi nak buat macam mana.Aku minta pendapat daripada Amirah Ariffin,dia kata aku ni 'EGO'.Nur Syahira Diana pun cakap macamtu.Tapi....entahlah.Takde siapa pun yang paham apa yang aku lalui :'(.
Tadi aku terbaca sorang budak nie post(awak saya pinjam eh):




Hurrm,sepatutnya antara perkara yang akan berlaku waktu birthday aku macamni,tapi......
Seriusly,air mata aku menitik tiba-tiba.Terus aku kesat.Takpelah mungkin ada hikmahnya kan.Lepas ni dia nak pergi PLKN,hanya dapat cakap dengan dia takecare je.Dahlah dah tak sanggup nak tulis lagi.Teardrops asyik keluar:'(