@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






ALHAMDULLILAH:)}
12/21/11 | 9:58 PM | 0Comment

Alhamdullilah,akhirnye target aku dan usaha aku selama 3 tahun telah berjaya.Tak sangka result aku okey walaupun aku main-main jer.Terasa menyesal pulak main-main sebab kalau aku usaha lagi mesti dapat yang lebih baik kan:)
Tapi nak buat macam mana benda dah pun terpampang kat slip PMR aku.Yang penting lepas ni,aku takkan main-main lagi dan cuba untuk membuat yang lebih baik masa SPM nanti:)Amin