@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






THE VICTORY II}
11/10/11 | 11:52 PM | 0Comment


(ini sambungan dari THE VICTORY I ye.Maaf sebab isi terlampau banyak nak diluah)
Yeah,semua benda dah siap.Syampu,ubat gigi,berus gigi,baju,seluar,sabun,kain batik,kasut untuk emergency,stokin dan selanjutnya.Wah,berbunga-bunga hati aku rasa macam nak meletup.Tiba2 ,Wani panggil.Dia kata jaga dirilah,jangan lupakan dia dan semua2.Aku pun gerak lah pergi sekolah.Mula2 duduk bustop,then pergi kantin sebab Umi(kanselour sekolah) dah panggil.Masa berkumpul orang pulak ramai tak datang lagi.Then,kitorang gerak gi bustop balik sebab diorang nak pergi sembahyang.Tiba2 tengah sedap aku makan sementara nak tunggu diorang sembahyang Ira datang.Dia kata Wani tengah otw ganti orang.Untunglah Wani rezeki jatuh tergolek.Lepas dia sampai bas pun sampai*bas sekolah vok.*Dua jam dalam bas berasap buntut aku*.haha.Sampai je kat sana Pakcik Man pun bagitaklimat and tunjuk dome.Sumpah,selesa tempat dia.Memang best lah kemudahan dia.Lepas letak barang kitorang pergi tengok canting batik and warna batik.Memang best.Senja pun datang dan malam tu kitorang tengok persembahan*aku tak tahu nak terangkan macam mana*.Then,saat yang paling dinantikan,nightwalk.haha.Macam2 ragam.Ada yang jalan berkumpulan,mana adil.Lelaki lagi tak malu jalan nak berteman.Nightwalk ni memang best sebab bukan jarang aku boleh keluar malam kat dalam hutan lak tu.Yang paling aku suka jatuh parit.Aku rasa lebih 10 kali aku jatuh.haha.




After nightwalk,apalagi tidurlah.Esok pagi bangun nak pergi explorace lak.Pagi sangat sejuk,malas rasa badan nak bangun.Then,pergi mandi,makan dengan taklimat aktiviti.Mula2,kitorang kena cari rumah sape entah,mula2 salah sebab aktiviti bukan dekat rumahtapi tempat yang ada abang/akak yang kitorang cari.Aktiviti 1 kitorang penuhkan buluh berlubang.Then,pergi cp.2 main baldi sotong.Kumpulan kitorang kena denda sebab banyak buat salah.Dendanya merangkak dalam lumpur.haha.best ow.
Lepas berkubang tu kitorang pergi rumah Hjh.Minten*taksilap akulah*kitorang kene kutip getah kepal.Bau dia perghh tak menahan.Lepas habis tu,kitorang pergi bersih kan tangan kat rumahnenek tu tapi ada certain orang ni pergi mandi.Denda lagi!Kumpulan kitorang je yang kene berbaring sambil nyanyi.Malu tau
Lepastu kitorang kena kupik kelapa pakai batu.haha.macam monyet dah
BERSAMBUNG.......