@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






THE VICTORY III}
11/10/11 | 11:56 PM | 0Comment


Lepas habis kupik kelapa kena pergi sekola rendah,cp.last.Kitorang kena pegang belut.Aiya,sumpah aku gelik.Lepas habis aktiviti tu kitorang berkumpul pastu balik kat dome.Budak lelaki pergi sembahyang jumaat,aku pun pack baranglah*nak balik dah*.Tiba2,aku dengar ada nak buat lawatan/jejalan area situ kejap
Suka lah bebudak nie.Tapi,transport kitorang paling tak boleh blah,LORI!Tapi best kot first time naik lori sambil berdiri.Tengok view kApung,sumpah terasa aman.Kitorang pergi ladang getah,ladang lembu,paya air tawar,ladang kelapa sawit dengan sawah padi.View kat sawah padi sumpah cantik!Then kitorang nak balik dah.Rasa macam kejap je masa.Tapi takpelah sekurang-kurangnya aku happy.Aku harap lepas nie aku dapat pergi lagi.Tapi aku nak ajak Uda dengan Syahirah pulak.Aku rindu kamu berdua*mereka selalu tak datang sekolah*.Setakat itu sahaja.Maaf sebab post ni macam cerita berepisod.Hendak diikutkan panjang lagi tapi takpelah.Ni aku sertakan sedikit gambar.Tataplah puas2: