@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






PLAYGIRL WORLD}
9/2/11 | 2:33 AM | 0Comment


  • best tak?
  • tak rasa malu ke?
  • em,dah berapa ramai?
  • selalu rasa boring tak?

"soalan-soalan inilah biasanya yang orang akan tanya pada gadis-gadis seperti ini
dan jawapan mereka kebiasaanya begini:"



  • kadang-kadang best,tengoklah
  • buat apa nak malu
  • entah,tak terkira I
  • em,kalau dapat yang hensem bestlah.kalau muka pasar je,entahlah
seandainya seorang gadis seperti ini telah couple seramai 100 orang berkemungkinan:
  • telah menghabiskan sebanyak berpuluh ribu duit lakinya
  • telah menghabiskan masa sebanyak 3 tahun dengan sia-sia
  • berkemungkinanlah rumah tangganya yang sebenar tidak akan aman kerana sikapnya yang sentiasa berubah taste,kesian
  • berkemungkinan lagi ex2nya dahulu menyimpan dendam,bahaya tu
  • tekanan jiwa dan perasaan
tapi tak tahulah aku,perempuan sekarang ni,memang tak faham
aku pun tak tahu lah apa perasaan dorang,dan kenapa sukanya dorang buat macam ni dekat lelaki
walaupun aku perempuan,kekekeke
sebenarnya,aku dah naik muak tengok perempuan,lelaki&cintamukabuku
penyakit serius
kalau perempuannya
menulis kat blog,bulan ni laki lain
bulan depan lain pulak
haihh,tau lah muka awak tu lawa,sayang oi!
buat masa sekarang baiklah awak tu belajar
kalau rasa boring,pergi cari kerja part-time buat modelling
kan okey?itulah fungsi muka awak yang lawa tu!
haha,yang lakinya pulak
janganlah cari awek yang memang dah terang-terang playgirl
apa kebengapnya mu nie!
dah sakit hati,letih and tired,pastu clash
masih sakit hati lagi mintak kat awek playgirl tu balik
kalu terima mungkin rasa lega sikit kot,kalu tidak,pergi toreh tangan
heiy,budak-budak zaman sekarang
apapuntakboleh

okey,tu je aku nak cakap
yang terasa tu
 AKU TAKNAK MINTA MAAF,TAPI AKU NAK KORANG BERUBAH
STOP GAME ORANG!
jadi seseorang yang pandai menghargai!
thanks for read^^