@Eja Abby

im Used To Be Alone

Assalamualaikum


" I'm used to be hurted,but Allah is always being fair.Maybe i'll find some happiness one day "






AKIBAT KEMALASAN^^}
8/19/11 | 11:58 AM | 0Comment


RABU-10 pagi
~"siapkan kerja yang saya suruh,kalau tidak...(dalam hati"alahai malasnya.
..*di sekolah

KHAMIS-2.00 petang
~"Zaty,kau dah siap kerja sekolah xxx tu ke belum?Aku tak siap lagi,tapi nanti aku siapkanlah.Kau taknak buat ke?"kata Ct
~"Alahai,kalau aku tak siap pun,dia nak buat apa?Nak sesah aku apa aku kesah(dalam hati"mampuih aku")
aku kata.

JUMAAT-waktu biarlah dirahsiakan
~"okey,semua.keluarkan kertas xxx dan sila semak jawapan.siapa yang tidak bawa berdiri(dalam hati"selamat aku bawak").
~selepas soalan 3"eihh,nampaknya ada orang dah tipu saya.saya dah kata cari xxx kan?.siapa lagi yang tak siap berdiri kat depan(dalam hati"OMG!ohhh tidddaaaakkkkkk,.time tu aku taknak tipu lagilah,terpaksalah)
~aku pun dengan muka minah seposen pun keluarlah dan buad iklan kertas xxx kat depan kelas..haha..nasib baik kelas dia kejap je,kalau tak jadi tugu negaralah aku kat situ.PADANLAH dengan muke minah seposen aku..haha!